Har ditt företag kollektivavtalad ITP och tycker att administrationen av löneväxling är för krånglig? Kanske erbjuder ni till och med inte löneväxling av just den anledningen?
Vår unika digitala tjänst löser problemet och förenklar administrationen. Ni behöver inte hålla koll på vilka av era medarbetare som har möjlighet att löneväxla, eller hur löneförändringar påverkar detta. Ni behöver inte ens rapportera in lönerna till oss – den biten sköter vi.
Tjänsten är ett första steg i att vi vill göra löneväxling tillgängligt för ännu fler – oavsett vem du är eller var du jobbar.
Så här fungerar det:
-
Ni kontaktar oss och signerar avtal för tjänsten
- Vi hämtar information om era anställda och räknar ut vem som kan löneväxla och hur mycket
- Medarbetaren får sedan ett erbjudande om möjlighet att löneväxla
- Den som vill löneväxla berättar det för oss digitalt och signerar med BankID
- Ni godkänner – och nu är löneväxlingen i gång!
Krångligare än så behöver administrationen inte vara.
Vill du veta mer?
Jag vill veta mer om tjänsten